Ay valla okudukça rahatladım, tek mama+meme verem benmişim gibi hissediyordum. Millet anca ay mama mı veriyosun verme desin, abi biz bilmiyor muyuz mama vermemeyi. Cocuk ac mı kalsın. Herkes hollanda inegi mi ? Elli tane takviye alıyorum sütümde var ama kızım doymuyor 50 günlüğüz suan günde 60cc mama veriyordum artık bazı zamanda 90cc yr kadar veriyorum.