Bu dert sadece bende var sanıyordum ama yalnız değilmişim. Mama vermek tabii ki istemez hiçbir anne ama bebeğimiz doyup huzurlu olacaksa neden olmasın. Herkes ister anne sütü alsın, organik beslensin ama olmuyorsa elden bir şey gelmez. Ben de mamayla destekliyorum ve benim kız yarım saat arayla beni de emiyor. Çok sık emziren anneler, aynı zamanda sağım da yapıyor musunuz?