Mekselinabyb
Benimkini geçen okul kaydı için götürdüm. Müdür adını sordu Benim adım çilek dedi🥲😂 müdür de bende oğluma baktık oyundaki adım yani diyo. 🫠
Biraz sihirli annem izliyoda.
Kendi adından sıkılmışta çilek demiş, hem de çileği çok seviyomuş, inşallah arkadaşlarına ben çilek demez 😂