Kızlar merhaba. Kızım doğduğundan beri tostosum diye seviyorum. Öyle tospik bişeykiiii. Ana çocuk adını tostos sanıyor. Herkes ismiyle sesleniyor ben dahil asla bakmıyor ama tostos denince hemen bakıyor🙄😂😂 Neyse artık birilerinin ona adını öğretmesi lazım yoksa kimliğe tostos yazdırmak zorunda kalıcam 🤭😂😂😂