kenankaan Mekselinabyb ben de büyük oğlanı öğle seviyordum tosbik diye, adını bilmiyordu, doktor da kontrollerde adını söyleyince dönüp bakmamıştı, sonradan öğrendi kendi adını. Şimdi ikinciye kendi adıyla sesleniyorum 😅
ikizerkekannesi Mekselinabyb ikizlerim doruk ve çınar kavga etmemeleri için siz kardeşsiniz fln çok diyordum doruk go çınarda kardeşden evrilerek gaye oldu nasıl oldu anlamadım bende adınız ne diyince biri go diğeride gaye diyordu🤦🏻♀️3 yaşlarına 4 ay var şükür son 2-3 haftadır doruk çınar demeye başladılar
Mrhb28 Mekselinabyb benim kızımda adını soran herkese çocuk diyordu. Hafsa diyince bakmıyordu ama çocuk diyince bakıyordu😂 şimdi çok şükür öğrendi😀
Jelibonsmom Mekselinabyb haha 😂 Bizimki de 4 ay 15 günlük ben hep jelibonum diye seviyorum bıraksam mı napsam 😂