Skbn01 yok canım ya evde 6 kişiler zaten. Kafam kaldırmaz yani o kadar insanı da. Hepsi başka birşey söylüyor 18 aylık bebeğim için. Onu yapma , bunu giydirme, onu ver yesin , çıkar kakasını tuvalete gönder gitsin , bırak ellesin vs vs. Herşeye bir müdehale. Bir de sürekli iş verirler bu halimle de olsa. Uğraşamam kimseyle. Üstelik yatacak yer de yok. Oturma odasında yatıyoruz gittiğimizde bebeğimle. Tuvaletin yolu oturma odasından geçiyor. Babam gece 20 kere kalkıyor wc ye uyuyamıyorum da. Sabah da 5 /6 da kalkıp kahvaltı yapıyorlar oturma odasında. Hiç uyuyamıyoruz. Bebeğim uykusuzluktan ağlıyor sürekli