miniikmucizeem yok ilkinde yoktu. Çünkü ben ilkinde annemlerde kaldım 4 haftalık hamileyken öğrendim annemlere gitmiştim. Doğumu da annemlerde yaptım. Annem yapıyordu ev işlerini yemeği çamaşırı, ben 9 ay full yatmıştım, yatak çökmüştü artık yatmaktan 🥴😂 kızımın doğası yoktu daha sezaryen oldum. Ama bunda kendi evimdeyim , kızımla orda zor olur arkasından koşturuyorum sürekli düşecek diye köy evi ve kalabalıklar da zaten. Evde olunca da haliyle sürekli iş iş. Aslında halı yıkadım kaldırdım. Zannımca ondan aşağı indi aksi halde bu aya kadar yukarıdaydı ve ben yine ev işi yapıyordum.