gocebebirbayan Merhaba, doktorunuz önlem amaçlı progestan isimli fitili yazdı mı acaba? Yazmadıysa rica edin yazsın onu. Vajinal uzunluğunuz kaç cm onu biliyor musunuz yani incelme yada kısalma mevcut mu bu önemli. Eğer bunlar yoksa vajinal uzunluğunuz yeterliyse kolay kolay erken doğmaz ama o kısalmaya başladıysa mutlaka önlem için ilaç kullanmanız lazım. O ilacı kullandığınız zaman açılmanız olmaz veya çok geciktirir en azından 34-35 haftaları rahat görürsünüz. Bebeğinizi kucağınıza almanızla ilgili olucağını sanmıyorum. Ben 2. Oğluma ilk oğlum 27 aylıkken hamile kaldım 20 kiloydu ve en az yaptığım şey bile onu beşiğine indir kaldır parka görür salıncağa indir kaldır oluyordu. Ona rağmen sıkıntı yaşamadım ki benim ilk oğlum manyak kaynanamla yaşadığım tartışma sonucunda 31 haftalık dünyaya gelmişti ikinci hamileliğimde riskliydi o yüzden. Progestan kullandım çok güzel etkisini gördüm. Çünkü evde bi bebeğiniz daha varken ne kadar hiç ev işi yapmasanızda bebekle ilgilenmek bile yetiyor. Dediklerimi doktora sorun servikal uzunluğunuzu ona göre bana yazarsanız daha iyi yardımcı olabilirim. Çok geçmiş olsun çok dikkat edin kendinize