-Baloglum6734- evet canım ilk 3 4 gün hiç bilmiyorlar , sık sık hatırlat ,biz de buraya yapıyoruz değil mi babası vs yüksek tepkiler vererek şevklendir ,ve ya da ooo halası gördün mü artık tuvalet kullanıyoruz inanabiliyor musunn vs gibi onun duyacağı şekilde konuş , çok motive oluyorlar. Daha ilk gün olduğu için iki üç gün sadece şansa lazimliga yapar,daha hiç farkında değil , ben özellikle ilk 5 gün iki buçuk üç saat parka çıkardım , yanıma da yedek kıyafet aldım , bez takmadım diğer arkadaşların gibi vs diyerek sürekli konuştum , üstüne yapınca biraz değiştirmedim a a a bize mi bakiyorlar, biz de bidahakine üstümüze yapmayacağız gibi vs sürekli konuştum , aklına girdim yani 3 4 gün sonra çok şükür söyler oldu🤲🤲🤲❤️