D47 eğer sütten yeni kestiyseniz bu süreci ertelemeniz tavsiye ederim çocuklar iki yeniliği birden kaldiramayabiliyorlar ,ben 20 aylıkken sütten kestin ,22 aylıkken emzikten 25 aylık olacak şimdi de bezi bıraktık ama bunun yerine napabilirsiniz bazı anneler on hazırlık süreci yapıyor daha kolay geçirmek adına ,bir lazimlik edinirsiniz oturmasını ogretirsiniz gündüz bezsiz tutmayı denersiniz tepkilerini olcersiniz günde kaç defa hangi aralıklarla yaptığını not alırsınız meme sürecine alışınca beze başlarsınız