Duriskonunannesiii benim kızım 19 aylık oldu. Bazen denedim diyorum, şu an kaka ve çiş kelimeleri ve kaka gelirse tuvalette yapıyoruz diyorum. İzlediği çizgi film de bak onlarda tuvalet gidiyorlar kakalar tuvalet yapacağız ve bay bay diyeceğiz diyorum eliyle bay bay yapıyor. Ama bezzi çıkarıp denemem lazım cesaret edemiyorum, 4 aylık bı bebeğim de var o da kakası asla beze yapmak istemiyor, tutuyorum , erkenden öğreteceğim gibi duruyor. Ama büyük kızım şu an çok inat ve hırçın sakin dönemi yakalarsam deneyim diyorum