Miraciminannesi 18 aydan sonra kaka çiş tutma olayları gelişiyor diye biliyorum sizinki de bilincindeymis de yani aslında hazırlar ama burda en önemli nokta eğer bezi bir kere attiysaniz geri dönememek ,ki döneceksiniz de bunu 2-3 ay sonraya ertelemeniz çünkü çocuğun kafası karışıyor süreç başa dönüyor tıpkı benim hastalık araya girdi dediğim gibi hasta olunca bez bağlamak zorunda kaldım uyumadı 40 derece ateşle perişan oldu,olduk o şekilde tuvalet için zorlayamazdim ara verdim ve sürecimizi zorlaştıran şey buydu ,beze bay bay yapılınca geri dönmeyin ve o bir şekilde yolunu buluyor sadece sakin olup destekleyici olmalisini, tuvalet ortamını sevdirmelisiniz bir kere yapınca onu alkislayin beraber çişini dökün temizleyin onu bırakın sifona bassın elini kendince yıkasin kendince kurulasin ,özgür olmayı bir şeyler basarabilmeyi seviyorlar bu yaşlarda