alparslanyy 1. Doğumumu sezaryen yaptım 15.30 da doğdu , ertesi gün 12.30 da taburcu oldum 24 saat bile hastanede kalmamış oldum. Şimdi hamileyim doğumu p.tesi sabah isteyeceğim kızımı kreşe verip hastaneye gideceğim (kızım 3 yaşında olacak) akşam 5 te kreşten alır gelir babası bende kendime gelmiş olurum, gece hepimiz hastanede kalırız, ertesi gün sabah babası kreşe bırakır öğleden sonra taburcu isterim , o kreşten gelene kadar evde oluruz. İnsallah planım düşüncem bu şekilde. 1.si kimseye bırakamam , 2.si bir şeyler yaşanırken tanık olsun gökten inmiş gibi olmasın ne kadar olayın içinde olursa kardeşini o kadar benimser diye düşünüyorum. İnşallah planladığım gibi sağlıkla olur her şey 🙏🏻 Sizin de bebeginiz sağlıkla gelsin 🌺