alparslanyy çocuğunuz babası ile evde dursun, size de anneniz falan varsa yardıma gelsin. Çocuk 3 gün hastanede durmaz. Bir kere çok hareketliler, odadan sıkılırlar. Gün içerisinde getirir sizi görür sonra eve götürür. Benim 2. Kızım doğduğunda ilk kızım 17 aylıktı. Benim de ikisi de sezeryandı. Babamlarla kaldı büyük kızım ilk kez. Ve hiç sorun çıkarmamış. Büyük kızım mağdur olmasın diye ilk günden kucağıma aldım ve sonuç; dikişleri zorladığım için içerisinde kan pıhtısı oluşmuş ve 1 hafta yerimden kalkamadım. Bebeği eşim getirdi öyle emzirdim. Yani büyüğü mağdur etmeyelim derken ikisine de bakamaz oldum.