alparslanyy benim gibi surec gecireceksiniz basta hastane de 3 gun kalmiyorsunuz istediginizde sezeryanda olsaniz 1 gun yatmaniz yeterli olacaktir, cocugunuzu bebegi gormeye hastaneye getirebilirler sonrasinda gezdirip eger cok istiyorsaniz geceyi de birlikte gecirebilirsiniz ama cocuk hastnede skilacaktir muhtemelen ama sandiginiz kadar zor olmuyor