Erguvn kızım ilk.nobetinin4 aylıkken gecirmisti, yanımda uyurken. Belki önce de oldu ama ben o gün farkettim. 2 hafta hastane de yattık. Kan tahlilleri eeg ler , tomografisi, 2 kere belinden su aldılar. Çok zor bir süreçtir hepsi temiz çıktı hastaneden çıkardılar bizi ama.novetleri geçmedi. Sadece uyuduğu sırada oluyordu. Sonra başka bir hastaneye gittik 2 hafta da orta kaldık, aynı araştırmalar tekrar yapıldı defalarca. Hepsi temiz. En son nöbet önlenmesi için bir ilaca başlandı. Doktorlar tanı konuşmadan bu ilaca başlamak istemiyorlardi ama ne tanı konabildi ne de nöbetleri durdu. En son hastanede bir günde 4 kez nöbet geçirdi. Böyle anlatıyorum ama bu süreç beni belki de 10 sene yaslandirdi diyebilirim. Daha sonra ilaca başladık, doktorun az 2 sene boyunca bu ilacı kullanmamız gerektiğini ilacı bırakmak için bu iki sene boyunca bir kez birle nöbet geçirmemesi gerektiğini, eger 2 yılın dolmasına 2 gün kala tekrar nöbet geçirirse tekrardan 2 yıllık ilaç kullanma sürecinin başlayacağını söyledi. İlaca başladık ve kızımın nöbetleri tamamen geçti. 2 yılın sonunda birden değil azaltarak ilacı bıraktık. Bu sürede sürekli kontrolleri oluyordu hem eeg çekiliyor hem de gelisimsel ya da zihinsel.bir hasar var mı diye kontrol ediliyordu. Çok şükür her şey güzel çıktı. İlaç kullanmayı bıraktık. Şu an 7 yaşında 1. Sınıfa gidiyor. Her seyi çok iyi . Hiç bir sıkıntımız kalmadı şükür. Yaşadıklarınızı cok iyi anlıyorum o yüzden, umarim bir an önce her şey yoluna girer.