Balyanakliya Erguvn öncelikle çok geçmiş olsun ben sara hastasıydım ve çok küçük yaşta iyileştim korkmayın inşallah bebeğinize biran önce sağlığına kavuşur annem bebekken farketmis daha sonra erken teşhis olduğu için ilk okul 2. Sınıfa giderken tedavim bitti şuan 27 yaşındayım çok şükür hiç nöbet geçirmedim bugüne kadar içinizi ferah tutun
balyanak53 Erguvn Kızıma kuvezdeyken tanımsız nöbet geçirdi dedi doktoru. Eegler, beyin MR vs hep temiz çıktı. Keppra ve lumminatten ilac kullandık. Şükürler olsun Rabbime şuan iyi 🙏🏻 Sabır, dua ve takip… inşallah bütün bebekler saglikla büyürler
Gesibaglari Gecemmm birden gözlerini aciyirdu ve havaya dikiyirdu ellerini kılıyordu ve bütün vücudu titriyordu
findikkurdum56 Erguvn birkaç uzman prof görüşü almakta fayda var bu tarz şeylerde. Genelde geçiyor içinizi derah tutun🙏🏻
Erenefes Alya5454 kardeşimin doktoru uzun dalmalara dikkat edin demişti. Dalarken bile nöbet geçirebilirmiş. İnanın bende görmedim nasıl farkedilir sadece ufak bir dalmada ilgisini dağıtıyordu
Norveckizi Erenefes normal bebeklerde dalınca mi nöbet gecirirmis Yoksa o hastalığa sahip bebekler dalınca nöbete dönebilir dikkatini dagitin mi demek istemis
Su654 kenankaan size bir şey sormak istiyorum biZ de 3 kez eeg kan tahlilleri beyin ultrasonu çektirdik temizdi daha sonra genetik test yapıldı 3 ay sonra çıktı sonuç oda temiz çıktı genetik test temiz çıksa bile bu rahatsızlık olabiliyor mu
kenankaan Su654 evet, genetik temiz de olabilir. Buradaki araştırma nöbetin altında yatan nedeni belirlemek aslonda. Hiç bir sebep bulunamamış oluyor, olması gerekti oldu. Doktorumuz böyle demişti bana. Hiç bir nedeni olmayan nöbetler de var yani.
Su654 hulyaakin biz de 3 kez eeg beyin ultarasonu kan tahlilleri çektirdik temiz çıktı en son genetik için kan verdik 3 ay sonra sonucumuz çıktı oda temizdi acaba genetik sonuç temiz olsa da olabilir mi bu hastalık
Kbrbisi28 Mihrimahim16 evet o refleks cok riskli benim kizimdada var hatta ben suphelendim doktorumuza sordum degil korkmayin dedi benim korkumda ms hastasi oldugum icin cocugumdada bir sorun olusa bilecegi soylenmisti hep bu yuzden korktum
Sevvalalp Gesibaglari cok gecmis olsun. Nöbetleri uykuda oluyordu demissiniz. Uykuda nobet sekli nasildi acaba? Sık uyanma birden kalkip oturma irkilme tarzi ve el kol hareketlei oluyormuydu saniyelik
Gesibaglari Sevvalalp geçti çok şükür. Uyurken birden uyaniyirdu ellerini sıkıp sabit bir noktaya bakıyordu ve vücudu titremeye başlıyordu. Doktorumuz belki 100 çeşit nöbet olduğunu söyledi. Bazısının anlamak çok güç, bazı da hemen farkedilebilir cinstedir dedi. Kimi insanlarda göz damlası oluyormuş. Bur kaç saniye gözleri daliyirmus ve geçiyormuş. Nöbet geçirdiğini bilmeden yaşayan bir sürü insan var dedi. Ama benim kızımda ki çok net belliydi.