Erguvn benim oğlum 3 aylıkken nefes kesilmesiyle acile götürdük iki gün araştırma sonucunda epilepsi teşhisi kondu 10 gün hastanede yattık ayrıca hidrosefalisi de çıkmıştı 2 yıl ilaç kullandık ve şimdi 9 yaşında ilaçları kullanmaya başladıktan nöbetleri durdu ve tekrarlamadı genelde bebeklikte teşhis konulan epilepsi düzenli tedavi sonucunda çok ağır değilse geçiyor. Çok geçmiş olsun , canını sıkma bebeğini düşün, iyi güzel düşün ki güzel şeyler gelsin.