Erguvn merhaba benim halamın torununda vardı ilaç kullandı ve geçti 2 yıldır hiçbir şeyi yok maşallah, benim eşimde var mesela 9.kattan düşünce 2 tane çatlak oluşmuş kafatasın da buda epilepsi nöbetine yol açıyor ilaç kullanmasına rağmen geçmiyor,ben çok araştırıp eşimin doktoruyla çok konuştum yani bu epilepsi nin çeşidi çok fazla kimseyle kıyaslamayın, ama bebeğiniz çok küçük tedavi olup iyileşeceğini düşünüyorum, Allah acil şifalar versin, sizede sabır versin, ama bebeğinizin sütünüze ihtiyacı var sütünüzü koruyun lütfen şifa olsun bebişinize