Altun Enykra hep bir kontrol önce bir ay sonra i ay sonra 3 ay sonra 6 ay sonra bir yıl sonra bu süre uzayarak ara ara kontrole gidilecekmis
Ebruuu641 Defne3347 benim kızımda da var birbucuk aydır aparat takılı ama oda alıştı bizde düzelir inşallah üzülmeyin. Bugün kontrolümüz var inşallah kurtuluruz
Ebruuu641 Defne3347 pardon yeni gördüm bizimki düzelmiş ama tedbir amaçlı bir ay daha kalacak 3 aylıkken takıldı şimdi 4.5 aylık
BetulErgin Defne3347 biz toplam 4 ay kullandık, son bir ay hiçbir sorun olmamasına rağmen doktor takmamızı istedi tedbir amaçlı. Süre uzasa dahi takılmayın, herşey meleklerimizin iyiliği için 🌸
Defne3347 BetulErgin Allah razı olsun sizler yazdıkça icim Bi nebze olsun rahatlıyor Allah evlatlarımızın ayağına taş degdirmesin insallah🤲
Zehra9800 Defne3347 kızımda kullandı 3 aylıkken takmaya başladı 4 ay kullandık Allah’a şükür geçti ilk başta zor oluyor ama sonra geçiyor Allah’ın izniyle buda geçer
BetulErgin Defne3347 amin canım inşallah, sen anne olarak moralini yüksek tut ki meleğin de iyi olsun. Onlar bizim psikolojimizden çok çabuk etkileniyorlar. Rabbim dermansız dert vermesin hiç bir anneye 🌸
tugba12 Defne3347 benim kizimdada bu sekildeydu icinizi ferah tutun ama bana bandaj verilmedi. Ben cift bez kullandim bide gece uyurken bacaklarinin arasina havlu koy demisti doktur 1 bucuk ay sonra falan duzeldi. Havluyuda kullanabilirsin işe yariyor baya icini ferah tut kendini strese sokma hic cnm duzeliyor
Defne3347 tugba12 35 gün cift bez kullandık maalesef bizde işe yaramadı canım palvik bandaj verdiler inşallah bizimde duzelir🤲
Rumuz_13 tugba12 bizde çift bez takıyoruz. Brbeğim ayak bileklerini birleştirip üçgen şekli vererek bacaklarına uyuyor bu sizde de oldu mu
Yaso8794 Ebruuu641 bizimde 3 aylıkken takıldı Sizin değerleriniz neydi acaba? İki bacaktada değerlerimiz düşük çıktı bizimde