Defne3347 bizede ortez vermişlerdi çok kötü olmuştu bebekler hemen alışıyormuş ama ben dayanamayıp başka bir yere daha götürdüm orası bu değerler normal orteze gerek yok kendiliğinden düzelir muhtemelen dedi emin olamadım 3. Bir yere götürdüm orasıda gerek yok bebekler küçükken bu değerler oluyor dedi şuan takipli gidiyoruz. Bebeğiniz çabucak alışır umarım ama bence tek bir yerle kalmayın