Defne3347 benim bebeğimde bir ay kontrolünde kalça usg sonucu iki kalçada da problem vardı. Sol kalça tip d yani neredeyse çıkmak üzereydi. Aynı şekilde bandaj kullandık, şuan 5 ay 20 günlük olduk daha bu ay çıkardık bandajı. Çok zor bir süreç, özellikle ilk başlarda bebek alışana kadar sürekli ağlıyor ve huzursuzlanıyor ama sabretmeniz gerekli. İleride daha vahim sonuçlar doğabiliyor malesef. Ama merak etmeyin o da alışınca artık o bandaj vücudunun bir parçasıymış gibi hareket etmeye başlıyor. Yalnız dikkat edin ilk zamanlar benim bebeğimin vücudunu hep kesmişti bandaj, sürekli pamuk koymak zorunda kalmıştım. Bandajın kalitesi bebeğin konforu için çok önemli, sonra bandajı değiştirdik rahat etti kızım. Çok geçmiş olsun, Rabbim şifa versin. Bu günler geçiyor, dua edin🙏