Zehramay bize yogunbakimdan taburcu olurken damla verdiler. Onu kullanıyorum kotu oldukca ama 7-10 gunlukken iki gozunde de vardi damlayi sag goze duzenli kullandim gecti sola damlattirmiyodu. Solda kaldi simdi. Sicak suya pamuk batırıp siliyorum her gun. Gozyasi kanali tikanikligindan oluyor. Doktor masaj gosterdi yapin dedi. Acilabiliyor acilmazsa 2 yasinda kolay bi ameliyat ile aciyorlar. Yegenim oldu ameliyatini. Netira %0,3 cozelti goz damlasi sabah aksam 1 damla :)