Zehramay Merhabalar, benim kızımda da aynı sorun vardı. Şuan 8 aylık 7 aylıktı geçtiğinde. Benim bu süreçte edindiğim tecrübeye ve doktor görüşmelerimize dayanarak birkaç önerim olacak, süt göze asla damlatılmamalı bakteri üretiyor, serum fizyolojik tuzlu gözü yakıyor kızarıklık oluyor, çay fayda etmiyor. Antibiyotikli damlalar da eğer damar tıkalıysa işe yaramıyor. En mantıklısı serçe parmağınıza bebek masaj yağı sürüp bebeğinizin göz pınarından, burun duvarına doğru bastırarak masaj yapmak. Şanslıysanız kısa sürede açılır. İyi geceler:)