NoThing2Lose edep_ya_hu_edep1 onlardan gelecek hayır Allah’tan gelsin işlerini düzgün yapsalar zaten adaletli olurlardi
iki_prens_annesi edep_ya_hu_edep1 ewe mi geliyolar acaba bana bugun geldiler kisisel sorular sorup gittiler
Piko2021 iki_prens_annesi eve gelen var ama evinize bakıyorlar gerçekten ihtiyacınız vae mı diye soru sormaları garip geldi
iki_prens_annesi edep_ya_hu_edep1 anladim cnm ewime geldiler soru sorup gittiler peki baswurudan snra msj bildrm arama vs gelmedimi sana
edep_ya_hu_edep1 iki_prens_annesi yok canm arama vs. Mesaj da gelmedi . Sadece e devlette devamlı süreç devam ediyor yazıyordu. Yardim bilgileri sayfasında yardim durumu devam ediyor yazdı. Biraz uzun surebiliyor . Çok fazla başvuru yapan var benim de 10 gün falan sürmüştü
Piko2021 edep_ya_hu_edep1 bende de kabul edildi yazıyor ama bayramdan sonra verilecek diye duymuştum me zaman bilmiyorum hala bişey yatmadı tamda ihtiyacımız olduğu günlerde iyi denk geldi
iki_prens_annesi Piko2021 esimin calismadgni kac odali vs bu tarz seyler sordu gecen senede bu sekilde gelen olmustu ama feshedildi bu seferki ne olacagini 10 15 gun icinde belli olackmis
Yigitmiray38 edep_ya_hu_edep1 kabul olduğunu nerden anladınız acaba. Bende hâlâ süreç devam ediyor yazıyo da. Sizin ki kaç günde açıklandı
edep_ya_hu_edep1 Yigitmiray38 10 gün kadar bende de süreç devam ediyor yazdı. Sonra sosyal yardim bilgiler sayfasin da yardım durumu devam ediyor yaziyordu
Karakayasveet05 edep_ya_hu_edep1 oturduğunuz yerdeki sosyal yardimlasmaya gtceksiniz heralde imza istiyolar ve siz imzayı atınca para ziraat kartınız olacak kendi adınıza ait iban oraya yatıyor
edep_ya_hu_edep1 Karakayasveet05 e devletim de yardımın durumu devam ediyor yazıyor. Zaten basvurjm kabul oldu siz aldınız mı para
papatya09_ edep_ya_hu_edep1 28 temmuz baş vurdum süreç devam ediyor yazıyo vakıf değerlendirme sürecinde diyo
edep_ya_hu_edep1 Piko2021 yardımın durumu devam ediyor yazıyor. Sosyal yardim aldığım sayfada . Kabul olmuş yani
Cihangiriinannesii edep_ya_hu_edep1 Benim başvurum kabul edildi ama bana da hala yatmadı bu ay yatmaz bence genelde ayın 5i yada 10unda yatıyor bu tarz devlet ödemeleri
edep_ya_hu_edep1 Cihangiriinannesii 2 gün önce haberler de ileri güne yatırılacak paralar dedi ama umarım yatar Bu ay