edep_ya_hu_edep1 Aile destek paketi alan oldumu ? Halen daha yatirmadilar bana , kayıtlar mi devam ediyor daha acaba ? Temmuz da yatırılacak denmisti de.
edep_ya_hu_edep1 NoThing2Lose başvurum kabul edildi . 15 gündür falan . Acaba yatan.oldumu diye merak ediyorum .sizin ki kabul edildi mi yada başvuru yaptiniz mi
Yigitmiray38 edep_ya_hu_edep1 kabul olduğunu nerden anladınız acaba. Bende hâlâ süreç devam ediyor yazıyo da. Sizin ki kaç günde açıklandı
NoThing2Lose Adababy kafalarına göre bizim üstümüze ev araba yok kabul edilmiyor evi arabası yatları kartları olanlar alıyor parayı adam seciyorlar resmen
edep_ya_hu_edep1 NoThing2Lose isterseniz bir kere daha başvuru yapın. Yada gidip sosyal yardımlaşmadan karara itiraz edin bir daha yapın başvuru
sevgikelebegi NoThing2Lose yaptım fakat 2 aydır hala süreç devam ediyor yazıyor başka nereye bakabilirim
sevgikelebegi NoThing2Lose bilmiyorum 13 haziranda başvurmuştum tam da hatırlamıyorum başvuru zamanını😔
NoThing2Lose edep_ya_hu_edep1 onlardan gelecek hayır Allah’tan gelsin işlerini düzgün yapsalar zaten adaletli olurlardi