Gozdekaya43 benim bebeğim de çok az emiyo 2-3 dakika emip bırakıyo devam ettiremiyorum hızlı sütü içiyo sadece 2 göğüs arasında tur attırıyorum her emzirmede 2-3 defa veriyorum ikisini de ama emme aralığımız çok kısa oluyo yani yarım saat bir saat sonra tekrar emiyo yine de sağmasam azalır mı sütüm acaba? ben sağım yapana kadar tekrar emmek ister de süt hemen gelmez diye sağamıyorum çünkü süt geç inince de sinirleniyo emmiyo bırakıyo. Zaten kolik bi bebek öyle uyutup ya da bırakıp sağım yapabilecek imkanım olmuyo 😬