AysimaMira sla3958 su su su bol bol su için ve dinlenin o zaman doluyor hemen göğüsler birde bol bol emzirin bebek ne kadar çok emerse vücut o kadar çok süt üretir saat başı emzirin
Asyaveannesi04 sla3958 ben bestlak damla ve ebebekteki yeşil promaltın çok faydasını gördüm birde bol su tabiki
Leylasiva sla3958 kesinlikle su derim 2,5 aylik oldu kizim günde en az 3 litre su içiyorum normal yemekler yiyorum
Dilek5534 Merhaba su en güzel süt yapandır. Sütünüz özelliğini arttırmak isterseniz rezene, papatya çayı içebilirsiniz. Kızım 11 aylık ve halen emmeye devam ediyor rezene yada papatya çayı içiyorum. Kızımı , beni sakinleştiriyor ve kolay uykuya dalıyor
Nur1818 Aybars44 ben kullandım faydasını gördüm emzirme polikliniğine gitmiştim ankara da gazı hastanesinr tavsiye üzerine aldım ise de yaradı ve su içtim yemeklerden normal yedim dereotu tuketmistim Bi sıralar şimdi saldım tabi karpuz yiyorum malum yaz geldi oda Bi su sonuçta çorbalar faydasını gördüm ve hoşaf lar 👍
Mrveyyy Aybars44 ben oldukça memnunum bi alıp deneyin trendyolda indirime giriyor eczanelerde biraz pahalı
Barlaseymen sla3958 solgar brewers yeast with b12 hapını beslak damla ve promalt yeşil olanı günde 3 defa içtim ve mutlaka 3 lt en az su içtim hiç yoktu bu sekilde 120 cc kadar cıkıyor Du dene istersen ve bol bol protein agırlıklı ve sık beslen ve emzir sık sık birde sıcak uygulama ve masaj yap gögüslerine pompan varsa bebek emdikten sonra sagım yap süt gelmeyecektir ilk zaman ama ısrarla sağmaya devam et bu sekilde artıyor
giresun Barlaseymen B12 ile bestlak aynı günde mi aliyorsunuz? B12 bende hiç etki etmiyor ne yazik ki
Burcukokpinar Barlaseymen benim bebeğim 2,5 aylık sağında 30 ml anca çıkıyor bunları yaparsam umut var mı sizce
Barlaseymen Deletedmom83610 dediğim gibi tek kullanmadım 3 ünü aynı anda kullandım bende baya etkili oldu önerdiğim arkadaslarda öle dua ediolar baya bol sütleri olmus
Mesti Barlaseymen bol su öncelikle onun yanı sıra tahinli helva çok çok etkili günde bir tatlı kaşığı ağzıma atıyorum. Rezene ve kimyonu küçük Bir demlik yapıyorum gün içinde 2-3 bardak içiyorum hem süt yapıyor hem de bebekte gaz çıkmasını sağlıyor bol bol.
Gzmefnn sla3958 boll su maydanoz dere otu burgul pilavı ve simit aşı ve en önemlisi günde bı iki fincan rezene çayı içmek yeterli bana göre doğal yöntemler en güzeli bende yeni sezeryan doğum yaptım bunlarla geldi sütüm
tazebiirannee sla3958 tahin helvası yiyorum ben çok süt yapıyomuş bi yerde görmüştüm bi de bulgur pilavı çok yapıyomuş
Zynepulku ben solgarın b12 vştsminş tek basına kuşlanıyprum bence faydası var ama bestlak favorim bu aralar kullanmadım ama ilk basta cokm faydasını gördüm önemli olan emzirebilmkte ben emzirmede güçlük çekiyorum ama vitamin sayesinde çok şükğr azalma olmadı en azından diye düşünüyorum