Tabiki seven kadar sevmeyen de vardır ☺️ Ben tam tersi emzirmeyi çok seviyorum , önceleri ablam emzirirken kızlarını hep tiksinirdim acaba nasıl bir his derdim ama anne olduktan ve 3 gün sonra meme reddi yapınca o gün emmeyince çok kötü olmuştum resmen emmesini özlemiştim ☺️ Şuanda 8 aylık olmasına az kaldı lakin ben sütüm geldiği kadar emsin diyorum , nasibi ne kadarsa o kadar faydalansin 🌸 Emzirmeyi sevmeyen annelerimizi de asla yargilayamam , ama sütünüz geliyorsa nasibini alsın alabildigi kadar diye de düşünüyorum ☺️ Hakkınız da hayırlısı olsun inşallah 🤲