Rcn81hn yaşadığınız yoğun bakım durumu sebebiyle yorgun olmanız çok doğal.. Sağmak heleki kolay bir iş değil açıkçası.. Ben 9 Ay boyunca beslenmeme okdr dikkat ettmki, sütümün gelmeme ihtimalini hiç hesaba katmadm, sütüm geç ve az geldi, bebek emmedi, annem sütün yok az bu dedikçe ben kahroldm, sonra sağma işi çıktı.. Yani hep dua ettm emse de sağmasam diye, yok 2 saat bir sağ 20şer dakka, yok şukdr su İç yok bunu yap falan artsın diye.. Biriktirip verdiğimde maksimum 120 ml sütüm çıkıyodu Bi günde..her meme sağdığımda bidaha sağmıcam emmesin isterse dedm ama 6ay sağdm, artık sağmıyorm kendisi emiyor az ya da çok şurup niyetine, çünkü meme de artık terbiye oldu .. Yılgınlıkta çok haklısınız, herkes biliyor Anne sütü dünyada eşi benzeri bulunmayan bir nimet ama bazen şartlar işte insanı bıktırıyor, insanız hakkımız var.. Karnınızda onca ay taşıdınız, sağlıkla doğsun diye dikkat ettiniz, hele Bi de yoğun bakım süreci, bence siz mükemmelsiniz.. Belki fikriniz de değişir, 2 3 aylık olduk tan sonra bebekle ilişki çok başka bir boyuta geçiyor çünkü.. Siz mutlu olunca bebek de mutlu olıyor, bu konuda kaygılı olursanız bebek de bunu seziyor.. Zamana bırakın