Canım bende erken doğum yaptım bebeğimi 40 gün yoğun bakımda bekledim. 2 saatte bir bazen 1,5 saatte bir gece de dahil kalkıp sağım yaptım, hemşirenin teki sağım ile süt azalır dedi cok üzüldüm bir ara sütüm azaldı sandım cok kortum ama devam ettim. buzlugum olduğu gibi süt tü 1 sene dayandı düşün ❤️ Allah’ın hikmeti diyorum yoğun bakımda bebeğin senin sütüne cok ihtiyacı var dediler. Eve geldikten sonra bende hiç istemedim cünkü zorlanıyordum o ememeyince sinir oluyodum , memem agrıyodu , mastit oldum cok zor günler di ama emzirmek istedim ihtiyacı var dedim iyiki diyorum İYİKİ devam etmişim. şimdi 16 aylık hala emiyor aramızda öyle bir bağ oluyorki anlatamam, büyüdüğünde beni anlayacaksın emerken elliyor, yüzünü seviyor , şakalaşıyoruz , ayaklarını öptürüyor 😂 bazen sadece rahatlamak icin geliyor 🙈😊 Atak dönemlerinde , hasta olduğunda yada ek gıda almadığında tek tesellin süt oluyor bırakma bence. İlerde iyiki diyeceksin İnan bana