Valla bebeğimin zıbınına olduğu gibi kaka bulaşmıştı ve 2 gün bekledi o halde kurudu falan sonra akıttım yıkamaya attım ne leke ne iz hiç bir şey kalmamış bembeyaz 😂 ben dalan roxy bio clean kullanıyorum çoook memnunum hatta perdelerimi bile onunla yıkıyorum bembeyaz yapıyo ve uzunn süre kullanıyosunuz 3 aydır kullanıyorum hala yarıya bile inmedi