Deletedmom_21 sevim_kos benim makinede olmuyor canim da annemin makinesinde oluyor malesef onada çözüm olarak kaynar suda eritip oyle makineye koyuyor o zaman kalinti kalmiyor
sevim_kos Deletedmom_21 sıvı deterjan haline getiriyo yani. Çok mantıklı ben de yapıyım. Teşekkür ederim
Keremikoo Liyuzamomm malesef on islem yapmadan hicbir leke cikmiyor. Ben kendi kullandigim omo matik deterjan duru granul sabun babyme camasir suyu tozunu karistirip 1 gun bekleterek cozum buluyorum. En son da yine makinede kendi bebek deterjaniyla yikama yaptiriyorum.
Rez Liyuzamomm hacışakir granül sabun unibaby yumuşatıcı ve yine unibaby leke çıkarıcı bu üçlüyü kullanıyorum memnunum
Babyt Lekenin cinsine göre baby me leke çıkarıcı, yağlı lekeyse beyaz sabun veya bulaşık deterjanı. Çamaşır deterjanı olarakta Baproy tamamen temiz içerikli
Winnithepooh Haticee_ merhaba bio clean yeni çıkmış sanırım ben sadece roxy sade olan kullaniyorumda 2 yilldir almadım stok yapmıştım bio clean gördüm yeni güzel mi denemek istedim ama bildiğimden sasmasam mi dedim kullanan biriningorunce sormak en iyisi 😊
Haticee_ Winnithepooh ben çok memnunun leke falan bırakmıyo bembeyaz yapıyo hatta perdelerimi bile yıkıyorum kar gibi yapıyo ve çok da uzun süre gidiyo 4 aydır sürekli kullanıyorum hala bitmedi
Winnithepooh Haticee_ peki perdeleri kaç derceede yikiyorsunuz acaba beyazlara ben hiç kar beyaz yaoamiyorum onu da sorsam 😊 ve bio olandan bakayım en iyisi denemiş olurum teşekkür ederim sade olandan almayın değişiklik olsun