Gnlyae Liyuzamomm çok lekelileride bir gece onda bkletip yıkarsanız tertemiz çıkıyor diğerlerine göre fiyatıda çok uygun dalan ama roxy olan😊
Gmznr2909 Liyuzamomm koku olarak kesinlikle dalin ama eğer zor leke ise hiç biri çıkartmıyor ben persilin bebek için olanını kullandım o bile kaka lekesini çıkaramadı
Metem Ağır lekeler olduğunda kiraz portakal çorba ve hatta kaka gibi lekeleri önce bi Baby me leke çıkarıcısı ile çitiliyorum hiç birşey kalmıyor yeni gibi oluyor iz bile kalmıyor sonra makinede unibaby ile yıkanıyor ve tertemiz oluyor.
Byzcgty Liyuzamomm Alerjik bebek olduğu için sadece granül sabun kullanıyorum düşük ısıda pek etkili değil maalesef
Ayssss1 Liyuzamomm duru granul beyaz sabun dogdu dogali kullaniyorum 1 yasina girecek 3. paketimiz bayagi da bereketli
Tugcedlms Liyuzamomm dalının sıvı deterjanını kullanıyorum memnunum ama leke cıkarmada hıcbı detrrjan yeterlı deıl malesef ek leke cıkartıcı kullanıyorum bıde bazı meyve lekeleri hemen cıkmıyo ama oldugu gıbı yıkanırsa dalının deterjanı cıkartıyo
eadrn1806 Bende granül sabun var ama makinem eritmiyor bir süre sonra da makinede tıkanma yaptığını okudum o yüzden kullanmıyorum. Kaç derecede yıkıyorsunuz ben 40ta yıkıyorum 60ta yıkayınca küçücük kalıyor her şey
Liyuzamomm BG123 Bende de var çamaşır suyu tozu ama makinada kalıp gibi kalıyor gitmiyor içine. Nasıl kullanıyorsunuz ?
BG123 Liyuzamomm deterjan gözüne önce deterjanı koyuyorum üstüne de biraz çamaşır suyu tozu koyuyorum
Nanelimoonn Liyuzamomm duru granül matik kullanıyorum lavantalı çok memnun kaldım şahsen ben. Makinen de zaten kirleri güzel çıkarıyorsa bi sorun olmaz.🙂