Mrysmg Liyuzamomm baby me yani dediginiz gibi ebebek markası kullanıyorum kokusu agir olmadigi icin ön yikama ile yıkıyorum ve leke kalmadi hic yumusatici da unibaby kullanıyorum yogun koktugu icin çeyrek ölçek kullanıyorum 2si güzel oluyor
Ozlemhmrt Dalan zeytinyagli granül ve roxy granül deterjan olarak kullanıyorum. Leke çıkarıcı olarak da frosch baby ve baby me kullaniyirum baby me çamaşır suyu tozuda çok iyi
Ess92 Liyuzamomm duru granül matik almıştım ama memnun değilim deterjan çamaşırların üstünde kalıyor bazen bir daha alırsam sıvı alırım
Mrv_cnl Liyuzamomm dalin granül kullanıyorum lekeli olanları ayırıp e bebek yeme çıkarıcıyı kullanıyorum
Kumsalbebek1 Minoris jel deterjan ile bebekler için olan Hacı Şakir beyaz toz sabunu karıştırıyorum memnunum
BG123 Liyuzamomm e bebeğin deterjanıyla beraber yine e bebeğin çamaşır suyu tozunu kullanıyorum hiçbir leke kalmıyor. Hatta bir arkadaşımın uğraşa uğraşa çıkaramadığı lekeleri bile bu şekilde çıkardık :)
Liyuzamomm BG123 Bende de var çamaşır suyu tozu ama makinada kalıp gibi kalıyor gitmiyor içine. Nasıl kullanıyorsunuz ?
busrader90 Green clean çamaşır deterjanı ve leke çıkarıcısını kullanıyorum. Lekeleri kurumadan çitiliyorum hiç leke kalmıyor
Umay2022 Liyuzamomm dalin kullanıyordum fakat leke çıkartmıyo bir de sokuk sokuk yüksek derecede yıkamama rağmen uni baby e geçtim çok iyi sonuç aldım tavsiye ederim
abdullahinannesi1 Liyuzamomm minies / unibaby ve omo bebek deterjanlarını denedim. Omo kullanıyorum. Leke konusunda çok başarılı değil. Ek gıda/ meyve sebze lekeleri kısmen çıkarıyor ama kaka vs. için beyaz sabunla çitileyip durulayıp daha sonra makinada yıkıyorum.