Rumeysa28 5 aylıkken kendi odasında, kendi beşiğinde uyumaya başladı ama ben de onun odasında bazada uyuyordum. Zaten 1 yaşa kadar anneyle farklı odada uyuması önerilmiyor. 9 aylık civarı uyku gerilemesi başladı mecbur yanımda yatırmaya başladım. 15-16 aylıkken beşiğini büyüttüm, onu tekrar kendi yatağında uyutmaya, ben de yine odasında ayrı yatakta uyumaya başladım. 2 yaş olmasına 1-2 ay varken de telsiz alıp ben odadan ayrıldım🌸 şu an 1-2 aydır tek başına kendi odasında, kendi yatağında uyuyor. Size tavsiyem eğer başka odada uyuyorsanız öncelikle bir süre bebeğinizin odasında beraber uyumanız. Sizin yanında olduğunuzu bilerek odasına alışsın