Naciyeylmz zaten odasını ayırmam benim için avantajdı ikinci byük avantajım yatağımızın montessori olmasıydı
İlk önce çok net olmanız lazım ağlayacak bunun bilincindeydim çünkü kendi kendine uyumayı bilmiyordu o zamana kdr onun hayatında çok büyük bir değişiklikti
Ben ilk gündüz uykusundan başladım ogün kalktık ogüne kdar salıncakta uyuyordu salıncağı söktüm ve ona anlattm annecim salıncak koptu artk yatağımızda uyuyacağız diye o gün uyku saatine kdr babanne annane dede baba herkese görüntülü arayıp bunu söyledikki aklına işlesin
Odasında dikkatini çekecek herşeyi çıkardm zaten odamız sade olduğu için pek oynayacağı birşy yok
UYKU SAATİ geldiğinde
Karnını doyurdum
Altını değiştirdim
Odaya geçtik kapıyı kapattık
Kitap okuduk
Ben yatağın uç kısmına oturdum o indi çıktı kapıyı açmaya çalıştı Ağladı en ufak ağlamasında temasta bulunmadm çok ağladığında sarıldık annecim senin için daha rahat uyuman için sen yapabilirsin seni seviyorm gibi şeyler söyledim
45 dk sonunda uyudu tam 2 saat kesintisiz
Akşam oldu yne aynı rutn babaya iyi geceler dedik ama bu sefer babanın içerde olduğunu bildiği için daha uzun sürdü 1 buçuk saate yakın
Beni korkutan geceydi çünkü çok kalkıyordu 1 kez uyandı yanına gittim burdayım annecim dedim sarıldım pışpışladm uyudu şok olmştum sürekli kalkar diye bekliyordm sabah uyanıp saate bakınca nasıl ya sadece bir kere mi dedim
Bu böyle devam etti kimi gün 5 dkda uyudu kimi gün 45 dk 15 günde düzen oturdu
15 gün sonunda anneme geldim uyumas diye endişeliydim uyku saati geldiğinde annem gel oğlum seni ayağımda sallayayım dedi istemedi eee ee dedi süt istedi herhangi bir odaya geçtik ve uyudu yaklaşık 4 aydır bu şekilde unuttuğum sormak istediğiniz birşy var ise çekinmeyin lütfen 🌸