Rumeysa28 benim oğlum altı buçuk aylık. İlk altı ay baby plus anne yanı mini beşikte yattı. İki gün önce odasına alıştırsak mı dedik ama eşim de ben de kıyamadık. Odasındaki park beşiği bizim odaya taşıdık 😅 o da anne yanı oluyor ama çocuk büyük yatakta rahat etti. Ben gece gözümü açıp onu görmeliyim Ya içim rahat etmiyor.
çocuk olmadan kesinlikle odasını ayırırım diyodum ama kıyamıyorum 🥹 zaten memeye çok düşkün bi çocuk. Gece beslenmesini keser, memeye bağı biraz azalır bir buçuk yaşında götürürüm odasına heralde.
Biz de eşimle diğer odaları değerlendiriyoruz ne yapalım 😬