Doğduğundan beri hipp combotic kullanıyorum. 2 kez aptamil denedim aralarda cok gaz yaptı açıdan kıvrandı. Tekrar hipp döndüm. Anne sütüne en yakın mama seçilmiş. Evet sanki biraz çabuk acıktırıyor ama bebişim 2 aylık en azından 6. Aya kadar kullanacağım . Meme + mama gidiyorum :) son damla gelene kadar da memeden devam edicem