Sfybsfyb biz de hipp kullanıyoruz, bence gayet iyi doyuruyor, benim bebeğim 2 ay 17 günlük, bazen 60 ml yiyor, bazen 90, hatta bazen de 120, anne sütü de emiyor kendi ne kadar isterse o kadar yiyor😅 benim bebeğim de tombik bi bebek kilo alımı da iyi çok şükür, 60 la doymuyorsa eğer 30 daha yapıp verebilirsin ben öyle yapıyorum😊