Sfybsfyb ben doğduğundan beri hipp veriyorum hem anne sütü alıyor yetmediğinde mama alıyor ilk başlarda sadece gece mama yiyordu şimdi gündüz de mamaya ağırlık vermek zorunda kaldık emerek doymuyordu . Hipp daha pahalı olduğu için öneri üzerine sma aldık kabızlık ve gaz yaptı hippe geri döndük kilo alımı gayet iyi hatta tombiş bir bebek . Ama ne kadar isterse o kadar yiyor , o ayarlıyor yAni . Mesela 60 ml yapıyorum bittiğinde ağlıyorsa 30 ml daha ilave yapıyorum bazen 60 içiyor bazen 90 hatta 40 günlük olduk bugün 110 içti yAni onun doymasına bağlı