Sfybsfyb aslinda goren cok zayf diyor zayif bi bebek ama ideal olmasi gerektigi gibi soyleki ilk 7 ay anne sutu ve mama seklinde besledim emzirdm pesine mama doymadigini gordugumde veriyordum.memeyi birakti 1 aydr emmiyor 2 dis birden patlatti heptm birakti.suanda 1 aydir birtek mama veriyorum oda mesela belli olmuyor 2 saatte bir 120 cc yiyorsa.geceleri 3 kez kalkiyor 150 cc iciyor.saati pek yok suan el gidada var kendmce bi duzende gidiyorm doktoeumuz demistiki bebel cok yerse catlar efsane bi laf ne kadr isterse ver yaramayani kusar bend3 oyle yapiyorm bazem 60 cc iciyor vermiyorm 1 saat sonra 60 daha veriyorm nekdr icerse aslnda ayni meme gibi dusunun oyle oyle bu skeilde oldu sukur cok memnunum nazar almasin bebeginiz kac aylik