Aselkooo yani bugün de deneyecem artık olmadı olmadı yapacam 2 ay sonra bir daha deneriz yaz bitmeden artık ,o süreçte de kaka çiş kavramını sürekli konuşuruz empoze ederim belki kendisi teklif eder oturtmayinca ,yapmadigin şey tatlı oluyor çocuklarda nedense