Şimdi kizlar biz memeyi emzikti çok güzel hallettik bıraktık bir şekilde şimdi sıra bezi bırakma sırası bu temmuzda kızım 25 aylık olacak hazır bayram 9 gün tatil olmuşken izin aldım bayram sonrasına da toplamda 16 gün oldu iznim, neyse bayramın 2. Günü başladık gün boyu hep üstüne yaptı klozete bir oturdu bir lazimliga oturdu gün sonunda bir kere lazimliga yaptı onun dışında hep üstüne çişini yaptı kaka hiç yapmadı ,gecesinde ateşlendi 40 tan inmedi ateş ben de dün hiç üstüne gitmedim bugüne kadar ama hep çiş yapınca anne kaka yaptım dedi yere baktı ıslandı mi diye sonra bugün ateşi dindi sonunda sanırım yine 5. 6. Hastalık türevi bir şey geçirdi bu kez kısa sürdü döküntüler oluştu vücudunda çünkü , kakasını yapmasını bekledim bezi açtığım ilk günden şimdiye bugün kakasını yaptı ilk defa normalde her gün en az bir defa yapar ve ben burdan tuttuğunu korktuğunu anladım ,kakasını temizleyince yine bezi çıkardım tabi aralıklı bir şekilde lazimliga oturttum yapmadı tabi yine şimdi en son üstüne yaptı temizledik filan bezsiz uyutup sonrasinda bez taktım uykuya geçince sabah da uyanmadan çıkarıp altına yatak koruyucu serecem ,şimdi bu süreçte kızımın iyi tuttuğunu anladım çünkü lazimliga yapmamak için yaklaşık 2 saat kadar tutabiliyor kakasını 3 gün tuttu ben şimdi kararlı olup bu yolda devam mı etmeliyim yoksa hazır değil diyip biraz daha zaman mi tanımalıyim ,yalnız bir daha bu kez izin süresi de zor bulurum napacan bilmiyorum,önerilerinize ihtiyacım var ermiş analar(bezi de bırakınca ermiş ana olacağımı düşünüyorum çünkü 😁) bana bir akıl verin 🥰