gamzelikizim Duriskonunannesiii 1 buçuk ay önce bezi takmadik ama malesef uykuda bırakamadım çünkü kalkınca agliyodu geçen hafta başladım ilk zaman iyidi şimdi gündüz bile saat başı çiş yapiyo bazen tutamiyo geceyi hiç söylemiyorum napicagimi şaşırdım
Duriskonunannesiii gamzelikizim lazimliga oturmaya tam alissa geceye geçecem de bizim en büyük sorun lazimliga oturmak istemiyor geceyi de kademeli kaldırarak azaltın diyorlar
Duriskonunannesiii aykoz_ bugün iki defa kakasını da yaptı artık tutamadı daha fazla hem de lazimliga bakalım sabahtandir bir fire verdik o da yarışı koltuğa yarışı lazimliga ,anestol krem sürüyorum poposuna acimasin diye de
aykoz_ Duriskonunannesiii kız lazımlığa oturmayı nasıl kabul etti kıloduna yapmakran nası vazgeçti tüyo ver
Duriskonunannesiii aykoz_ tuvalete bol bol yapıştırmalı kitaplar sevdiği hayvanlardan hikaye kitapları aldık öyle oturuyor boyama kalemleri bile orda acil durum için yeterki otursun diye ,artık son seçenek müzikli lazimliklardan alacam bundan da sıkılırsa 🙄
aykoz_ Duriskonunannesiii benımkı ona da oturmadı kafada ne kurdularsa o. Ama ıkı kere oraya yapması demek alısıcak demektir merak etme pes etme gece de bez baglama sakın
Duriskonunannesiii aykoz_ gece bez bağlamayı şöyle ki o uyuduktan sonra bağlayıp o uyanmadan çıkarıyorum çünkü lazimligi görmek dahi istemiyordu dün gece uyandı anne kaka dedi hemen farketmeden bezini çıkardım lazimliga oturttum gündüz böyle %60 başarılı olsa tamam desem ciksracam bezi çünkü gece bildigim kadarıyla iki defa çiş yapıyor bir kere kaldırdım sabah bir defalık cislik sıvı vardı ,inşallah basaracaz ya herşeyden en zoru buymuş diyorum şimdi
Duriskonunannesiii aykoz_ 3. Gün ,5 defa lazimliga yaptık 2 fire verdik ama hala naptigini çok anladigini düşünmüyorum olay oyundan ibaret onun için tuvalete eğlenmek için gidiyor tam anlamıyla çiş kakayi kavramış değil ,neyse buna da şükür diyorum yarın başıma ne çoraplar örülecek bakalım 1 haftada 1 yıl yaşlandığımı hissediyorum
Duriskonunannesiii gamzelikizim valla bizim de yapmadığınız şey kalmadı babasıyla ne kitaplar hareketli hikaye kitapları ,boyama kalemleri,kukla,şarkı,türkü,,baloncuk yapmalar,balon şişirip üstüne resim çizmeler daha 6rni yeni oturmaya başladı umarım devamı gelir
Peki Duriskonunannesiii ben daha yeni verdim tuvalet eğitimini 3 günde bitti önce ben kızımı benimle birlikte tuvalete götürüyordum ilk defa görüp korkmasın diye ki çok işime yaradı benimle gittiğinde tuvalet kağıdı isteyip pantolonunun üstünden temizleniyirmus gibi yapıp sifona basıyordu sonra ellerimizi yikiyorduk şimdi tuvalet eğitimine başladığım anda da klozette başladık (lazimliktan korkuyor) ve benimle yaptığı gibi aynı şekilde öğrendi ben bezi komple çıkarttım gece gündüz tamamen kestim ve gece de uykusunu bolmedim hiç uyandirmadim ilk gün çişini hep altına yaptı kaka hiç yapmadi ikinci gün öğle uykusuna kadar çiş ve kaka yine hep altına yaptı sonra söyledi çişim geldi diye ve sabaha kadar hiç altına yapmadı üçüncü günün sabahı anne cisim geldi diye uyandı hemen tuvalete koştuk ve o gün de bir iki kere kaçamak sonra alıştı tamamen bitti böyle yaptım ben 😊
Duriskonunannesiii Peki kızınız kaç aylık acaba ? Bizimkini de tuavelete götürürdüm mecbur tek bakmam gerekebiliyor bazen eşim nobetteyken o zamanlarda benimle gelir anlatırım hep anlatıyordum ama ilgisi pek yoktu bizimkinin o yüzden şok etkisi gibi bir kere de başladık ,bezi tamamen çıkaramadım henüz hastalık da devreye girdi bizim ayarlar şaştı ilk gün oturuyordu hasta oldu bitti mecbur bezi taktım ayarları kaydı bunu duzeltemiyorum
gamzelikizim Peki bizimde iki ay olucak başlayalı kaka falan sorun olmadı 2 3 gün yapmadi sonra gayet iyidir hafta da 1 kaçak oluyodu ama hep söylüyordu bayramda uykuda da çıkardım ogunden beri günde 1 2 kez üstüne yapiyo napicagimi şaşırdım bezi çıkardım.diye başa mı döndü anlamadim
Peki Duriskonunannesiii kızım 29 aylıkken verdim eğitimi şimdi 30 aylık bir de ben de tuvalet eğitiminden bir hafta öncesinde denedim ilk gün akşam bez takmak zorunda kaldım ama o bez taktiğim günden sonra tekrar başa döndük o yüzden bence bezi tamamen bir anda kesin altına yapıyorsa yapsın yorucu ama yaptıkça hemen yikarsiniz birkaç gün yaparsa altına sonra alışır yatağının altına da sizdirmayi önleyen koruma alezleri var bebek için ondan aldım üstüne bir kat çarşaf iki tane alt açma onun üstüne bir kat daha çarşaf serdim gece eğer altına yapar da uyanırsa ustekini alırım altını temizlerim uykusuna devam eder diye düşündüm hala bu şekilde seriyorum ama gece hiç uyandirmiyor kızım tuvalet için sabaha kadar tutuyor sabah uyanınca söylüyor cisim geldi diye gidiyoruz
Duriskonunannesiii Peki anladım teşekkür ederim,gündüz lazimliga oturmayı kabul etmeye başladı bizimki ,gece bez bağlıyorum ama o uykudayken bağlıyorum o uykudayken de çıkarıyorum bir gece uyandi anne kaka dedi tuvalete götürdüm bezini çıkarıp ona farkettirmeden ,bu sabah da bezi kupkuruydu çıkardım uyandı tuvalete gitti sabahtandir 2 fire verdik
Peki gamzelikizim olabilir ben komple kestim bir daha da bez fln gostermedim hiç ilk seferinde hemen başa dönmüştü çünkü