Afrababy Quadera benim kızımda 4 aylıkken hastalandı suan 6 aylık o hırıltı yine devam ediyor. Ama balgam var boğazında doktor bebekler kolay atamadığı için hırıltı olur dedi öksürük yoksa korkmamıza gerek yokmuş. Senin bebisin zamanlarında boğazdan hırıltı oluyordu anne sütü alıyorsa o da balgam yapabiliyormus
123ilker_annesi Afrababy aynısını banada dedi resmen sırtından geliyordu hırıltı 3gun sabah akşam 1 çay kaşığı çörek otu kaynatıp verdim şükür geçti tavsiye ederim deneyin kaynat cezbede dursun gerçeğin zaman 1tik ilir 1 çay kaşığı ver çok geçmiş olsun benim oğlumda fark ettim götürdüm doktor gelişme dönemi ateş öksürük yoksa normal dedi ama çocuğum hirildadigi zaman benim göğsüm titriyordu bize çok iyi geldi
kelebek_17 Quadera bizimde öyleydi, burun temizlemek yeterli gelmedi, balgamı sökmesi için buhar verin dedi doktor, 2-3 gün verince hırıltısı epey geçti.
123ilker_annesi Quadera benim bebeğim göğsü hirildadigi için ta sırtından duyuyordum doktora görürdüm ateş öksürük yoksa normal dedi yolladı 3gun sabah akşam çörek otu kaynattım 1 çay kaşığı verdim kesildi eğer göğüsten geliyorsa hırıltısı tavsiye ederim 3gunde geçiyor balgam oluşmuş ola bilir yada doktorun bize dediği Bu gelişimde ola bilirmiş sende çörek otunu bi dene bence bir yemek kaşığı çörek otunu kaynat yarim çay bardağı suyla beklet soğusun verirken bi tik ilir bir çay kaşığı sabah 1 çay kaşığı akşam yatarken ver çok çok geçmiş olsun kuzuma
kelebek_17 123ilker_annesi bende çörek otunun balgam söktürdüğünü okumuştum ama cesaret edemedim. siz takip edebildiniz mi bebeğiniz çörek otundan sonra balgam attı mı
Baloglumm41 123ilker_annesi peki bu çörek otunu kaç aylık bebeklere verebiliyoruz oğlum 6 aylık bizimkininde çok hırıltısı var ve göğüsten geliyor ne kadar burnunu temizlesemde düzelmiyor doğduğundan beri var
Gulceninannesi25 Quadera benim bebegimde de var doktoruna sordum hatta Bi kaç farklı doktora normal dedi özellikle sezeryan ile doğan bebeklerde olabiliyormuş
Almiram28 Quadera öncelikle merhabalar. Nasıl beslediğinizi bilmiyorum ama yatar pozisyonda emziriyorsanız ya da sütünüz bebeğin içeceğinden fazlaysa genzini dolduruyor olabilir. Ben de yaşadım ve hala yaşıyorum sürekli burun açıyordum.
Quadera Almiram28 yatar pozisyonda kafası yüksekte kalacak şekilde emziriyorum. Ve evet sütüm çok fazla geliyor zorlanıyor emerken
123ilker_annesi Baloglumm41 fark etmiyor ben kirkindada vermiştim şuan 4 aylık arada veriyorum çörek otu faydalı birşey zaten ama dikkat edin süzerken tane kalmasin
Pasaben Quadera benimde oglum süt içemiyorum hiriltidan çok yoruldum içim yanıyor ogluma çok gittim doktora burnunu açsan yeterli diyorlar ama gecmiyo burun acmayla
Almiram28 Quadera emzirme şeklinizi değiştirmeniz gerekiyor. Kolunuzda ve kolunuzun altına bir yastık koyarak destekle emzirmeniz gerekiyormuş. Sütünüz ne kadar yoğun bilmiyorum benimki çok hızlı ve hala boğuluyor gibi sütü vermeden önce akışı azaltmak için sütünüzün birazını boşaltmalıymışsınız. Benim doktorum bana öyle söyledi. Karnı ağrıyordu ve sürekli düz pozisyonda emmek istiyordu. Maalesef karnının ağrıması da burun tıkanıklığı da kusmasını da pozisyonuma buldu. Belki değiştirtseniz düzelir. İnşallah 🙏 en kısa zamanda düzelir
123ilker_annesi kelebek_17 evet çocuklar balgamı genelde kaka yoluyla atıyor deneyin farkı görüceksiniz gerçekten zararı yok karı oldu bize
kubramomm- Quadera Evet normal bizimde o aylarda öyle bir problemimiz vardı her kontrolde doktoruna sorardım 😊 Bol bol burun temizliği yapın. Reflusu var ise oda yapar hırıltı yada geniz akıntısı da olabilir tekrar bir doktora götürün