Quadera benim gitmediğim doktor kalmadı bu sebepten hepsi normal olduğunu serum fizyolojikle sürekli temizlememi söyledi. Açıkçası hep temizledim ama pek bi faydası olmadı cünkü burnu değil genzinden geliyodu horluyodu cocuk resmen . ama biyüdükçe geçti gitti.