Quadera emzirme şeklinizi değiştirmeniz gerekiyor. Kolunuzda ve kolunuzun altına bir yastık koyarak destekle emzirmeniz gerekiyormuş. Sütünüz ne kadar yoğun bilmiyorum benimki çok hızlı ve hala boğuluyor gibi sütü vermeden önce akışı azaltmak için sütünüzün birazını boşaltmalıymışsınız. Benim doktorum bana öyle söyledi. Karnı ağrıyordu ve sürekli düz pozisyonda emmek istiyordu. Maalesef karnının ağrıması da burun tıkanıklığı da kusmasını da pozisyonuma buldu. Belki değiştirtseniz düzelir. İnşallah 🙏 en kısa zamanda düzelir