dilaradh ilerisi de böyle mi olacak diye düşünüp hiç kendinizi üzmeyin, 5 aylık olduk daha 1 aydır hayalinizdeki yazdıklarınızı yapabiliyorum. Ağlamaktan balkona bile çıkaramıyordum, çıkarsam ağlar mı diye evden adım atmadım, bir kere 3 aylıkken arabası ile denemek istedim bina kapısından çıkmamla girmem bir oldu. Bana göre değil ona göre olması gerektiğini anladım, eşref saatini bekledim keyifli iken şarkılar söyleyerek arabasına oturttum ve bekletmeden çıkardım dışarıya. Ama öncesinde birkaç kez evde sürdüm arabasını tepkisini ölçtüm sonra dışarıya başladım. Şimdi yavaş yavaş yoluna giriyor. Sizi çok iyi anlıyorum, ama bazı zamanlar bize göre değil onlara göre olacak. Bugün olmaz başka gün olur yeter ki birlikte olun sağlık olsun gerisi gelir.