Burcurazufuk şu an tam üç aylık geçen hafta sonu cumartesi de pazar da dışarı çıktik 😊 halen daha ağlamaları var ama Yazdığım gibi o gün markete bile gidememistik eve geri dönmüştük, evin içinde de yarım saat yirmi dk da olsa kendi kendine ağlamadan durduğu anlar oluyor ağlarsa hemen kucağıma almiyorum oyun halisina koyuyorum birazcık da orda duruyor, emzirirken de zorlandigim anlar hala daha fazla sanırım gaz sancıları yüzünden. yani ozetle biraz daha da olsa düzeldi tamamen kesilmese de. Sizinde biraz daha zamanınız var çok zor biliyorum 🥺 sanırım dördüncü ayda tamamen rahatlicaz biraz daha sabır 🙏